BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 13, 2010

My 1st daughter...

13/3/10 : hari dh kali ketiga kakak ikut family ex-husb. Aku dengan berat hati membenarkan dia pergi. Nape lar kakak yg tak berdosa di perkotak katik kan..... Nape lar mereka2 nie x pikir aku yg mengandungkan dan melahirkan anak yang x berdosa tu di main2kan perasaannya... setiap kali mereka ambil kakak, kakak dengan tidak rela mengikut mereka. Apalah daya mama, untuk menghalang semua ini kakak..., hukum dunia memisahkan kita...xper lar baik kita fikir hukum akhirat yang kekal abadi...kakak n mama xkan dpt dipisahkan lg diakhirat nnt yer sayang...dunia nie hanya sementara...aku kena kuat utk hadapi smua ini...
13/3/10 : lebih kurang 6 p.m.: kakak call mama... pandai anak aku guna tepon alhamdulillah...br lima tahun, aku bekalkan dier hp utk memudahkan hubungan kami... i miss her so much...2nd time aku dlm clas dia cal lagi...tp dpt ckp sekejap jer...
13/3/10 : lebih kurang 8.30 p.m.: Aku call kakak dia ckp dh mandi tp blum mkn...risau nyer hati seorang ibu membiarkan anak aku pergi bersama org asing dlm hidup nyer...tp dia mcm ok...Ya! ALLAH selamatkanlah anakku Aisyah...
13/3/10 : lebih kurang 9 p.m. : smpi umh plan nk kuar g mkn, adik n papa tggu aku pulang, kesian nyer adik cm boring jer kakak xde, hepi sgt bila nmpk muka aku...terubat rindu aku pd kakak...

Aku terpaksa hadapi semua ini, setiap kali cuti persekolahan aku terpaksa membenarkan kakak ikut family ex-husb...tp yg pelik nyer ex-husb x beriya manapun kat kakak tuh , family dier jer lebih2 especially kakak dier, x tau lar apa yg diorg nak...ish !@#$$%^^&&** nk anak beranak lar sendiri, sibuk nk anak org,,,

Aku ada cal 1 of ex-husb nyer cousin yg blh dipercayai...dia igtkan aku kalo kakak balik nnt kalo tgk lain mcm pergi lar berubat, dh jenuh sana sini aku berubat pasal kakak nih, skang smpi dh mls nk pikir, hanya berserah pada Yang Maha Esa sahaja... Hanya ALLAH shj yg dpt menolong hambanya,,, lambat dan cepat jer yg membezakannya...Allah sentiasa mendengar doa dari hambanya... Ya! Allah kau lindungi lar anakku aisyah amin..........

0 comments: